luni, 24 noiembrie 2008

SIGUR N-O FOST APĂ-N STICLĂ...

Sursă foto: www.rapidisti.ro

Povestea lui Boya şi Bozovici îmi aduce aminte de versurile Cleopatrei Stratan: “Într-o seară cu Costică,/ Eu c- o sticlă, eu c-o sticlă… /Toţi îl cată pe Costică/ Să le mai aducă o sticlă./Cum se vede, măi, Costică/Sigur n-o fost apă-n sticlă.”
După ce a ţinut-o două zile una şi bună, că a fost apă în sticla din autocar, Boya s-a răzgândit. “Am făcut pipi în sticlă”. Fotbalistul cu nume de condiment a ridicat mâna în autocar, la întoarcerea spre Bucureşti! “Uaţ ză problem?”, l-a întrebat portughezul în engleza lui cu accent rusesc. “Vreau la wc”, ar fi spus camerunezul. “Rizist ă litîl. Ui kent stop nau!” “Dar nu mai pot!”, ar fi răspuns plângăcios fotbalistul. “Atunci fă pe tine!". Şi Peseiro a avut ultimul cuvânt.
Vai, senor Peseiro, se poate? Băiatul nu mai putea să se ţină şi l-ai dat afară că a făcut pipi în sticlă? Dar voiai să facă pe el? Nici măcar nu era la examen. Doar nu se ducea la wc ca să arunce un ochi pe copiuţe.
“Era o sticlă de whisky în autocar, dar era goală”, povestesc pedepsiţi. Dacă era goală, înseamnă că a golit-o cineva.
“Boya şi Bozovici nu mai fac parte din familia noastră pentru că au vorbit în public despre problemele noastre”, a spus Peseiro, în engleza lui inconfundabilă. Asta cu familia îmi aduce aminte de tatăl Cleopatrei Stratan: “Eu nu ştiu unde mai încape/Atâta vodkă şi lichior/ Şi nu ştiu toţi de ce se uită/ De parcă aş bea pe banii lor.” Chiar aşa...
Sigur n-o fost apă în sticlă, măi, Costică. O fi vorba despre Constantin Zotta?... Hai noroc!

Niciun comentariu: