duminică, 2 noiembrie 2008

DE CE SE BUCURĂ ÎNVINŞII...

De când s-a retras Michael Schumacher, nu m-am mai uitat la Formula 1, decât... din greşeală. Am urmărit rezultatele, am tot încercat să ţin cu cineva, dar n-am mai putut. Şi nu pot să mă uit la TVR doar ca să aflu că Mickey Alexandrescu a făcut baie în piscina lui Schumi sau s-a fotografiat cu Raikkonen, doar că finlandezul nu ştie şi nici nu va şti niciodată... 

M-am uitat doar la ultima cursă... Ce eroare, ce gust amar! După ce Massa a trecut linia de sosire, cei doi comentatori urlau ca apucaţii: "Şi Massa e campion mondial! Ce lovitură de teatru aici la Interlagos, cursa s-a decis pe ultima sută de metri, Hamilton a pierdut titlul!". Atunci de ce Dumnezeu se bucură iubita lui Hamilton, despre care cei doi au spus toată cursa că este braziliancă (ea săraca... e americancă get beget, bruneta de la Pussycat Dolls)? Sau de ce fratele lui Hamilton, despre care am aflat că are acelaşi tată, dar nu şi aceeaşi mamă cu pilotul, ţopăie plângând şi râzând? Şi de ce mecanicii de la McLaren aleargă ca nişte nebuni, în toate direcţiile, şi se îmbrăţişează felicitându-se? Poate aşa fac ei la supărare, când pierd titluri mondiale? Neah! Wrong answer! Hamilton era campion mondial. 

"Oops, am ratat un pilot! Hamilton era pe 5, nu pe 6, cum am crezut noi. A fost învălmăşeală mare, nici grafica nu ne-a prea ajutat", este scuza lui Mickey şi a lui Kichi Richi. Oops! Aţi ratat momentul în care s-a decis campionul mondial! Nu asta aţi aşteptat tot sezonul?...

Oricum, la Formula 1 de la TVR afli totul. Mai puţin numele campionului mondial...

Niciun comentariu: